Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vedd észre, amit eddig eltitkoltak előled!

Az Igazság nyomában

Az Igazság nyomában

Impresszum

2015. március 28. - Az Igazi

Mi is ez az oldal?

 

Az összes hasonló oldal szerkesztője azt mondaná, hogy ez is egy kontributor jellgő blog, ezért én is azt teszem. Ez azt jelenti, hogy az oldalon megjelenő írásokat mások írták és küldték be nekem, én meg csak kiteszem. Legalábbis ezt akarom elhitetni Veletek, valójában magam írok mindent, de ezt nem kell tudnotok. A LÉNYEG, hogy a hatásvadász cikkeket elolvassátok, megosszátok, még több látogatót idecsaljatok nekem, én meg pénzt kapjak a reklámokért. Az igazságot nem lehet elhalgatattni! Még ha néha hibásan is írok le a mondatokat. A többi blognak bejött.

Az Igazság

 

Az IGAZSÁG mindig szubjektív, de azért én nagybetűkkel írva kiemelem majd az én IGAZSÁGomat, hogy lássátok, ez az igazi IGAZSÁG. A még nagyobb igazságokat vastag és dőlt betűkkel még jobban kiemelem. De nem akarok senkit befolyásolni. Én csak a általam beküldött cikkeket közlöm. Mindenkinek joga van eldönteni, mennyire dől be a cikkek tartalmának.

Az oldal szerkesztésekor más oldalak tartalmát másolom le, köztük a megtévesztő stílusukat is. Minket NEM LEHET MEGTÉVESZTENI!!! De mi titeket meg fogunk. El akarjuk érni az ÉBREDÉST, hogy az álhírek ködéből felemelkedve újra LÁSSON mindenki, aki ezeket a cikkeket olvassa.

Jogi nyilatkozat

 

Ezt is írok, mert különben rámszállnak majd a trollok, hogy honnan kaparom össze az oldal tartalmát. Tehát, bár korábban azt mondtam, hogy ez egy kontributor jellegű blog, ezt nem kell nekem elhinni, mit ahogy mást sem, ugyanis ez erőteljesen egy újrahasznosítő blog, ahol más oldalakon megjelent cikkeket lopom el - ahogy az összes többi kontributor jellegű oldal is teszi. A különbség, hogy én TÉNYLEG utána fogok nézni a cikkek tartalmának, és könyörtelenül leírom, ha annak tartalma hamis, nem igaz, átverés. De a TISZTELT OLVASÓT ez nem érdekli valószínűleg, legtöbben úgyis csak a nagybetűs és vastagbetűs dolgokat olvasták, és nyugodtak afelől, hogy ez valóban egy kontributor jellegű ezoterikus blog, ahol az IGAZSÁGOT keressük.

A szerkesztők

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azigazsagnyomaban.blog.hu/api/trackback/id/tr927312838
süti beállítások módosítása